Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAugustin, Marc
InstitutionNew York City Board of Education, Brooklyn, NY. Office of Research, Evaluation, and Assessment.
TitelBilingual Education through Architectural Mathematics (Project BEAM), Community School District 7. Transitional Bilingual Education Grant T003A90275, 1991-92. Final Evaluation Profile. OREA Report.
Quelle(1992), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAdmission Criteria; Architectural Education; Attendance Patterns; Behavioral Objectives; Bilingual Education; Curriculum Development; Dropout Prevention; Educational Objectives; Elementary Education; Elementary School Students; English (Second Language); Enrollment; Mainstreaming; Mathematics Instruction; Native Language Instruction; Parent Participation; Program Design; Program Evaluation; Research Methodology; Spanish Speaking; Staff Development; Staff Utilization; Student Characteristics; Teachers; Transitional Programs
AbstractA bilingual education program in two New York City elementary schools is evaluated. The program served 369 students, most of them limited-English-proficient native Spanish-speakers, providing supplementary instructional services in English as a Second Language (ESL), native language arts, and mathematics in the context of architecture. The report summarizes the program's staffing, specific behavioral objectives and results in those content areas, attendance and persistence patterns, student grade retention, services for students with special needs, mainstreaming, staff development, curriculum development, and parental involvement, and includes one brief case study. Notes on methods of data collection and analysis for the evaluation and a list of instructional materials used are appended. (MSE)
AnmerkungenOffice of Research, Evaluation, and Assessment, New York City Public Schools, 110 Livingston St., Room 732, Brooklyn, NY 11201.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: