Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenConstantinides, Janet C. (Hrsg.)
InstitutionNational Association for Foreign Student Affairs, Washington, DC.; Wyoming Univ., Laramie.
TitelWyoming Institute on Foreign TA Training. Working Papers, Volume I.
Quelle(1986), (139 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCross Cultural Training; Cultural Awareness; Foreign Students; Graduate Students; Higher Education; Postsecondary Education; Program Development; Student Evaluation; Student Subcultures; Teacher Education; Teaching Assistants; Teaching Methods
AbstractThis document presents 11 papers that consider the problems and opportunities relating to the design and implementation of training programs for foreign teaching assistants (FTAs): "Academic Sub-cultures within U.S. Higher Education: Implications for FTA Training of Differences in Teaching Styles and Methods" (Patricia Byrd); "Cross-cultural Awareness: Understanding Ourselves and Sensitivity to Others" (Lynne A. McNamara); "Background Issues in Testing and Evaluation of Foreign Teaching Assistants" (Janet C. Constantinides); "Gaining and Maintaining Campus-wide Support for an International Teaching Assistant Training Program" (Jane Averill, Dave Clark, Lynne McNamara); "Oral Interview for International Graduate Assistants" (Ralph Pat Barrett); "Video-taped Teaching Simulations: Issues in the Testing and Evaluation of Foreign Teaching Assistants" (Patricia Byrd); "Clarification of Terms in FTA Training,""Information Classification System," and "Foreign TA Training Programs: An Overview of Design Components and Comparison Chart of FTA Program Formats,""Training Foreign TA's - Pedagogical Teaching Skills: A Matrix System to Target FTA Training" (Claire K. Langham); "Five Phases in a Training Program" (Claire K. Langham); and "ITAs and the Road to Communicative Competence: Learning to Map a Department" (Debra-L Sequeira). References are provided for most papers. (GLR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: