Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, Paris (France). Div. of Educational Policy and Planning.
TitelEvaluation and Follow-Up of Policies, Plans and Reforms of Education: Round Table V.
Quelle(1990), (126 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; spanisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterEducational Administration; Educational Change; Educational Development; Educational Planning; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; International Educational Exchange
AbstractThe proceedings from a round table held at an international symposium focuses on the planning and management of educational development. The following papers are included in this document: "Overall View on the Evaluation of Educational Plans and Reforms (Ingemar Fagerlind); "Evaluation and Research Capacity-Building in Education Meeting the Needs of the 1990s" (Vinayagum Chinapah); "Evaluacion de la calidad de la educacion en America Latina" (Evaluation of the quality of education in Latin America) (Johanna Filp); "The Methodology and Instruments of Evaluation" (Mohamed Monir Morsi); "Evaluation of Policies, Plans, and Reforms of Education in Bangladesh (Md. Fazlul Karim Choudhury). (DB)
AnmerkungenUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, 7, Place de Fontenoy, 75700 Paris, France.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: