Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTew, E. James, Jr.
TitelA Comparison of Time Needed To Complete Measurement Tasks Using Customary and Metric Systems.
Quelle(1984), (25 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterHochschulschrift; Praktikumsbericht; Adult Education; Higher Education; Industrial Training; Instrumentation; Job Skills; Job Training; Labor Education; Mathematics Education; Measurement; Measurement Equipment; Metric System; Postsecondary Education; Science Education; Technology; Vocational Education
AbstractAdult students taking a dimensional metrology course usually do so to fulfill a need for their present employment, advancement, or expected employment. In order to assure that the quality of training is maintained it has become necessary to investigate alternatives to existing instructional approaches whereby the contents of the course can be within the existing number of classroom hours. The purpose of this research was to compare the time difference between use of metric and customary measurement instruments by adults trained in the use of both measuring systems. The methodology included measuring industrial parts by two measuring instruments commonly used in industry. Sample questions, standard deviations, and t-test calculations are appended. (KR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: