Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAlaska State Dept. of Education, Juneau.
TitelAlaska Elementary Health Model Curriculum Guide. Second Edition.
Quelle(1986), (179 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Curriculum Development; Elementary Education; Elementary School Curriculum; Family Health; Health Education; Hygiene; Junior High Schools; Mental Health; Nutrition; Public Health; Alaska
AbstractGuidelines are offered for developing a curriculum in health education for grades one through eight. Learning activities are outlined in the areas of personal health, family health, nutrition, mental-emotional health, and community health. The guide lists Topics/Concepts, Learning Outcomes/Objectives, and Sample Learning Activities in three columns. "Topics/Concepts" describe the major parts of the subject under consideration. They define broadly the content to be included in the study of each subject area. "Learning Outcomes/Objectives" describe, in general terms, the behaviors which students are expected to demonstrate as a result of their learning experiences. "Sample Learning Activities" are indicators of student progress toward the stated goals, i.e., the learning outcomes. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: