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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Objectives and findings of the Basic Grant Validation Study, which investigated the validity of information provided by applicants to the Basic Educational Opportunity Grant (BEOG) program, are described. Implications of the findings for financial aid application validation are also discussed. Seven separate studies were conducted in order to: determine the degree of actual and potential program abuse; identify the characteristics of applicants who misreport personal and/or family financial circumstances; and establish procedures to regularly screen and correct erroneous applications. Validation of individual applications was undertaken, based on cases referred by college financial aid officers as well as randomly selected applications identified by a set of pre-established criteria. Also examined were applications from individuals whose financial circumstances had changed significantly during the application year and whose BEOG eligibility was therefore based on estimates of their income. The overall accuracy of income estimates was investigated by comparing income tax records with data reported on BEOG supplemental applications forms. To determine the overall scope and nature of misreporting, BEOG applications were matched with income tax forms submitted to the Internal Revenue Service. (SW)
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Standortunabhängige Dienste
Validation of Student and Parent Reported Data on the Basic Grant Application Form. Final Report. Volume VI, Executive Summary. 1976.
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