Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMurphy, Richard C.
InstitutionUniversity of Southern California, Los Angeles. Inst. for Marine and Coastal Studies.
TitelWet and Wild: A Multidisciplinary Marine Education Teacher Guide, Grades K-6. Unit II. Ocean Management: Who Owns the Sea? =Humedo y Salvaje. Segund Unidad. El Manejo de los Oceanos: Quien Es el Dueno de los Mares?
Quelle(1983), (66 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; spanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN0-89755-016-1
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Educational Games; Elementary Education; Elementary School Science; Environmental Education; Learning Activities; Marine Education; Oceanography; Recreation; Science Activities; Science Education; Social Studies; Units of Study
AbstractTopics and activities related to ocean management are the focus of this multidisciplinary, marine education teaching guide for students in kindergarten through grade 6. The guide is divided into four sections (labeled A through D). The first three sections consist of various kinds of activities, with the appropriate grade levels (K-6, K-3, or 4-6) indicated. Each activity includes an objective, list of materials, suggested questions, instructional strategies, and when applicable, laboratory procedures and suggestions for additional work. Topics these sections examine include: (1) who owns the sea; (2) coastal management; and (3) limits to ocean resources. The final section provides a bibliography and list of films. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: