Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionChicago Board of Education, IL. Dept. of Curriculum.
TitelMathematics Curriculum Guide for Arabic-Speaking Children, Levels A-B (Kindergarten). Working Draft.
Quelle(1978), (167 Seiten)Verfügbarkeit 
Sprachearabisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Arabic; Arabs; Curriculum Guides; Elementary School Mathematics; Geometry; Kindergarten; Limited English Speaking; Mathematical Concepts; Mathematics Instruction; Measurement; Non English Speaking; North Americans; Number Systems; Teaching Guides; Vocabulary
AbstractThe kindergarten level curriculum guide for bilingual education of Arabic-speaking children in the Chicago public schools is divided into two difficulty levels and is designed to facilitate acquisition of mathematical concepts by presenting them in the children's native language. At each level, the concepts covered include the meaning of numbers, operations with whole numbers, rational numbers, measurement, and geometry. A vocabulary list and bibliography are also included. Except for the preface and vocabulary list, the text is entirely in Arabic, with illustrations. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: