Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionFairfax County Public Schools, VA. Dept. of Instructional Services.
TitelSuggested Activities for Use by the Substitute Teacher. Management for Effective Teaching.
Quelle(1982), (15 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; Classroom Techniques; County School Districts; Elementary Education; Instructional Development; Pilot Projects; Resource Units; Substitute Teachers; Teacher Effectiveness
AbstractActivities suggested in this booklet for substitute teachers are designed to reinforce the objectives of the Program of Studies, the official school district curriculum of the Fairfax County (Virginia) Public Schools. This booklet is part of a management support kit of resources, materials, and information developed for the Management for Effective Teaching (MET) project. Included are activities that develop elementary school students' writing skills, map skills, dictionary skills, and listening and communication skills. Contents of a folder for substitute teachers are listed, and forms that may be used to help maintain the normal classroom organization and make substitute teachers aware of their duties and responsibilities are also included. (JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: