Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 

Trefferliste

Autor/inGregg, Alison
InstitutionAustralian Early Childhood Association, Inc., Watson.
TitelHelping Children Develop Language: Programming for an Integrated Hearing and Hearing Impaired Pre-School Group. Australian Early Childhood Resource Booklets, No. 5, 1981.
Quelle(1981), (20 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN0-909860-39-4
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Early Childhood Education; Foreign Countries; Grouping (Instructional Purposes); Hearing Impairments; Language Acquisition; Learning Activities; Mainstreaming; Program Development; Teaching Guides; Young Children; Australia
AbstractThis Australian early childhood resource booklet offers guidelines for planning and implementing learning activities for an integrated hearing and hearing-impaired preschool group. A rationale for integrated grouping as well as discussions on (1) aims of the preschool language curriculum, and (2) a flexible approach to planning language curriculum learning activities are provided. Four representative units illustrating ways the language curriculum aims can be achieved are included. (Author/RH)
AnmerkungenAustralian Early Childhood Association, Inc., Knox Street, Watson, A.C.T. 2602, Australia ($2.00).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: