Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenIsaac, Elizabeth P. (Hrsg.); Twarog, Leon I. (Hrsg.)
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Coll of Humanities.
TitelProceedings of the National Conference on Individualized Instruction in Foreign Languages (1st, Columbus, Ohio, May 10-12, 1979).
Quelle(1979), (216 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Leitfaden; Arabic; College Second Language Programs; French; German; Higher Education; Individualized Instruction; Latin; Program Administration; Russian; Second Language Instruction; Small Colleges; Spanish; Speech Skills; Teacher Education; Uncommonly Taught Languages
AbstractThis conference covered the following topics: (1) individualized instruction in Arabic, French, German, Latin, Russian, and Spanish at the Ohio State University; (2) individualized instruction in the same languages at other institutions; and (3) individualized instruction in other languages. Panel discussions included individualized instruction at small institutions, developing oral proficiency in an individualized setting, a roundtable discussion for administrators of individualized programs, and training teachers for individualized instruction. (JB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: