Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPennsylvania State Dept. of Education, Harrisburg.
TitelI-RIS Reading Information System I for Implementing a Comprehensive Reading/Communication Arts Plan. Working Edition.
Quelle(1980), (27 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Basal Reading; Curriculum Development; Elementary Education; Evaluation Methods; Instructional Materials; Language Arts; Media Selection; Reading Material Selection; Reading Materials; Textbook Evaluation; Textbook Selection
AbstractThis booklet shows teachers and administrators how their school districts can use the Reading Authority List of the Reading Information System I (I-RIS), an analytic process for making decisions about language arts curriculum materials. Following an outline of I-RIS, pages of the Reading Authority List are accompanied by guidelines for using the list, which is a collection of statements about teacher/pupil activities that support the Pennsylvania Comprehensive Reading/Communication Arts Plan (PCRP). Questions are offered for evaluating and interpreting statements compiled from I-RIS. A separate Reading Authority List without notations is attached. (RL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: