Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPhiladelphia Community Coll., PA.; Philadelphia School District, PA.; Research for Better Schools, Inc., Philadelphia, PA.
TitelChild Development Associate Training Program. Unit I: Health and Safety in the Classroom. Module 3: Handling Emergencies in the Classroom.
Quelle(1976), (48 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Bulletin Boards; Child Caregivers; Competency Based Teacher Education; Early Childhood Education; Emergency Programs; First Aid; Injuries; Postsecondary Education; Preschool Teachers; Training
AbstractThis Child Development Associate (CDA) training module is designed to help trainees learn how to respond effectively to injured children. Upon completion of this unit, the trainee is expected to be able to use appropriate procedures for treating injuries and accidents which require immediate attention such as having a severe fall, swallowing poison, or sustaining cuts or burns. Instructional and behavioral objectives for learning activities are given. The teacher's materials include an instructor's activity outline, a set of instructor's directions, and an assessment checklist. An activity list, a glossary, a unit overview, and a true-false test supplement specified learning activities for the CDA trainee. Guidelines for designing safety information bulletin board displays are given. (Author/RH)
AnmerkungenResearch for Better Schools, Inc., 444 North Third Street, Philadelphia, PA 19123 (Unit I, PS 011 130-134, $26.25; complete set, PS 011 130-153 $161.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: