Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionPhiladelphia Community Coll., PA.; Philadelphia School District, PA.; Research for Better Schools, Inc., Philadelphia, PA.
TitelChild Development Associate Training Program. Unit I: Health and Safety in the Classroom. Module 2: Selecting and Maintaining Equipment and Materials.
Quelle(1976), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Child Caregivers; Competency Based Teacher Education; Early Childhood Education; Educational Equipment; Instructional Materials; Media Selection; Postsecondary Education; Preschool Teachers; Safety; Supervision; Training
AbstractThe purpose of this module is to instruct Child Development Associate (CDA) trainees in the selection, maintenance, placing and use of equipment and materials in the preschool for maximum safety for children and staff. The instructions also show how the trainee can teach children to locate, use and replace equipment and indicate how the trainee should supervise potentially dangerous activities. Instructional and behavioral objectives for learning activities are given. The teacher's materials include an instructor's activity outline, a set of instructor's directions, and an activity scoresheet. The student's materials include an activity list, a glossary, a unit overview, and a list of safety rules in addition to specified learning activities. Activities are provided which help the CDA trainee observe and improve the preschool environment. Activity scoresheets and observation forms are also provided. (Author/RH)
AnmerkungenResearch for Better Schools, Inc., 444 North Third Street, Philadelphia, PA 19123 (Unit I, PS 011 130-134, $26.25; complete set, PS 011 130-153, $161.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: