Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionBritish Council, London (England). English-Teaching Information Centre.
TitelEnglish for Young Beginners. Information Guide 1.
Quelle(1976), (45 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterBibliografie; Annotated Bibliographies; Books; Childrens Literature; Educational Media; Elementary Education; English (Second Language); Films; Immigrants; Instructional Materials; Language Instruction; Language Programs; Reading Materials; Reference Materials; Second Language Learning; Visual Aids; Vocal Music
AbstractThis annotated bibliography for teaching English as a second language (ESL) to children covers the following types of materials: (1) reference books for the teacher in the areas of foreign language teaching, ESL teaching, and teaching English to immigrants; (2) courses in ESL; (3) reading materials (graded readers, magazines, literary works, activity books, and reference books); (4) songs and rhymes; (5) visual aids; (6) native English-language materials for use in foreign/second language learning; and (7) films for the teacher. Publishers' addresses are provided. (JB)
AnmerkungenEnglish Teaching Information Centre, The British Council, 65 Davies St., London W1Y 2AA England (1 British pound)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: