Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWager, Jane C.; Rayner, Gail T.
TitelIf Anything Can Go Wrong, Maybe It Will.
Quelle(1979), (11 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Administrators; Contracts; Educational Programs; Extension Education; Learning Laboratories; Military Training; Needs Assessment; Operations Research; Personnel Data; Speeches; Systems Analysis
AbstractThirty personnel involved in various stages of the Training Extension Course (TEC) design, development, and distribution process were interviewed by telephone to determine the major problems perceived within each stage of the program, which provides validated extension training wherever U.S. soldiers are stationed. Those interviewed included TEC coordinators, project officers, school managers, contractors, and managers of learning centers. The most common problem are mentioned by those groups was school/contractor differences. Because of the significant impact this area has on the success of the TEC contract, the establishment and maintenance of rapport between school and contractor is vital; means by which these differences and problems in other areas might be resolved were discussed with respondents. (Author/CMV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: