Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionFuture Business Leaders of America, Phi Beta Lambda, Inc., Reston, VA.
TitelGuide for Integrating FBLA into the Classroom. Bulletin No. 8202.
Quelle, (310 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Accounting; Answer Keys; Bookkeeping; Business Communication; Business Education; Business Skills; Curriculum Guides; Data Processing; Filing; Individual Development; Leadership Responsibility; Office Machines; Office Occupations Education; Recordkeeping; Secondary Education; Shorthand; Typewriting; Youth Clubs
AbstractDesigned to enrich and strengthen the students' interest and knowledge of business and the Future Business Leaders of America (FBLA), this curriculum guide provides business instructors with teaching strategies and student learning activities to complement and supplement the existing instructional program. The guide consists of six sections: accounting, basic business, office procedures, personal development, shorthand, and typing. Each section contains several student learning activities and solutions, when needed. All learning activities relate to FBLA. Each activity specifies a student performance objective, instructions, and learning activities. (LRA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: