Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDepartment of Defense, Washington, DC.
TitelFrench: A Guide to the Spoken Language.
[Report No.: TM-30-302
Quelle(1975), (66 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Autoinstructional Aids; Communicative Competence (Languages); Conversational Language Courses; French; Instructional Materials; Language Guides; Language Instruction; Language Skills; Pronunciation Instruction; Second Language Learning; Speech Communication; Standard Spoken Usage; Travel; Vocabulary Development
AbstractThis French phrasebook is intended as a guide to pronunciation and useful words and phrases. All entries are given first in English, followed by the French word in simplified English phonetic spelling, with the French spelling in parentheses. The "Useful Words and Phrases," dealing with subjects such as directions, greetings, numbers, and requests, are followed by "Additional Expressions" and "Fill-in Sentences.""Important Signs" and an alphabetical English-French word list complete the phrasebook. (AM)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, U.S. Government Printing Office, Washington, D.C. 20402 (Stock No. 008-020-00411-1; $1.15)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: