Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKelly, Eileen
InstitutionHolt, Rinehart & Winston, New York, NY. Product School Research.
TitelA Field Research Study of the Holt School Mathematics Program (1977-1978).
Quelle(1978), (65 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Achievement; Curriculum; Data; Educational Research; Elementary Secondary Education; Instruction; Mathematics Education; Questionnaires; Statistical Analysis; Surveys; Tables (Data); Teacher Effectiveness; Textbook Evaluation
AbstractHolt, Rinehart and Winston (School Department) sought to investigate the effectiveness of the Holt School Mathematics 1978 program in developing student achievement growth in mathematics. A field study during the 1977-1978 school year involved assessing teacher and student reactions and pre/post analysis of achievement. Results include: teachers agree that the 3-part approach (display-development-drill) is effective; students generally understand the program material after teacher instruction and exercise practice; and students have demonstrated a large movement to higher national quantities on post-tests. (MP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: