Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBorman, Christopher; und weitere
InstitutionTexas A and M Univ., College Station. Coll. of Education.
TitelCareer Education for Gifted and Talented Students: A Triadic Experiment in Education. Final Report. June 1978.
Quelle(1978), (44 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCareer Education; Gifted; Guidance; High Schools; On the Job Training; Program Descriptions; Talent; Texas
AbstractThe final report, over half of which consists of appendixes, describes a three-phased career education program serving 40 gifted and talented Texas high school seniors, that combined guidance, mentoring, and on-the-job training. Phase I, Guidance Laboratory Experience, featured self-investigation and evaluation, career exploration, resource speakers, isolation of career areas, and mentorship interviews. In Phase II, Mentorship Laboratory Experience, students were placed in observer roles in specialized areas identified during Phase I. Phase III, Internship Laboratory Experience, placed the students in work experiences in the business sector. (Author/DLS)
AnmerkungenCenter for Career Development and Occupational Preparation, College of Education, Texas A & M University, College Station, Texas 77843 (No charge while the supply lasts)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: