Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJensen, A. P.; und weitere
InstitutionGeorgia Inst. of Tech., Atlanta. School of Information and Computer Science.
TitelAn Instructional and Research Laboratory for Syndetic Analog-Digital Computation in Science and Engineering Education. Final Report.
Quelle(1977), (201 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAnalog Computers; Computer Programs; Computer Science Education; Digital Computers; Engineering Education; Instructional Materials; Learning Activities; Pilot Projects; Reports
AbstractReports the results of a feasibility study concerned with the development of a computing laboratory which unified the concepts of analog and digital computing in information and computer science. Contents of the report include a project overview and definition of syndetic computation, the state of the art, some typical student projects, an introductory laboratory manual for a course in syndetic computation, the results of a survey of data processors, an outline of a proposed facility for syndetic computation, and a proposal to the National Science Foundation. (MA)
AnmerkungenERIC Information Analysis Center for Science, Mathematics & Environmental Education, The Ohio State Univ., 1200 Chambers Rd., 3rd Floor, Columbus, OH 43212 (on loan)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: