Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAuster, Ethel
TitelThe Development, Implementation and Evaluation of a Training Program for Educational Information Consultants.
Quelle(1978), (35 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterChange Agents; Consultants; Development; Evaluation; Information Services; Interviews; Linking Agents; Online Systems; Questionnaires; Staff Role; Tables (Data); Training
AbstractThe initial training course and evaluation procedures are described as well as the roles and functions of Educational Information Consultants in interacting with users in clarification of search scope and interpretation of output from the existing online social science data bases in a remote northern section of Ontario. Their role in assisting local educators in formulating information problems and supplying them with further assistance was developed as part of a research project to establish an interactive, online bibliographic search service for Ontario educators. Data presented on the retention of training information and the degree to which the Educational Information Consultants internalized their roles were collected by questionnaires and interviews. A bibliography and a copy of the evaluation questionnaire are appended. (Author/MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: