Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMarliave, Richard S.
InstitutionFar West Lab. for Educational Research and Development, San Francisco, CA.
TitelA Review of the Findings of Phase II. Technical Note I-1. Beginning Teacher Evaluation Study.
Quelle(1976), (38 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Aptitude; Curriculum Development; Educational Research; Learning Processes; Student Behavior; Student Characteristics; Teacher Background; Teacher Behavior; Teacher Characteristics
AbstractThis document examines the implications of the Phase II report specifically for observation variables that might be used in future Beginning Teacher Evaluation Study (BTES) research, focusing on those variables and patterns of variables that showed the strongest and most consistent relationships with student learning in the Phase II report. The variables are discussed within four basic categories: (1) teacher behaviors; (2) student behaviors; (3) teacher characteristics; and (4) student characteristics. This document is written with the assumption that the reader is familiar with the design and methodology of the Phase II study. The Phase II report examines the data collection, data analysis, and conclusions of one of the most comprehensive and complex studies of teaching conducted to date. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: