Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionGeorgia Univ., Athens. Coll. of Education.
TitelGrowth: How Much is Too Much? Teacher's Guide. Science Module (9th-10th Grade Biology).
Quelle(1977), (38 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Course Content; Ecology; Environmental Education; Instruction; Land Use; Population Education; Science Education; Secondary Education; Teaching Guides; Waste Disposal
AbstractThis is a teacher's guide for a learning module designed to integrate environmental education into ninth- and tenth-grade chemistry classes. This module and a companion social studies module were pilot tested in Gwinnett County, Georgia in 1975-76. The module is divided into four parts. Part one provides a broad overview of unit content and proposes questions to stimulate student interest in environmental problems. Part two is intended to develop understanding of population dynamics. Part three deals with population and land use. Part four addresses the problems of waste disposal. This guide includes overall objectives, the module sequence, teacher preparation for class activities, suggested sequence of instruction, and suggested short-answer review quizzes. (BB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: