Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNorthwest Regional Education Lab., Portland, OR. Clearinghouse for Applied Performance Testing.
TitelAnnotated Bibliography on Minimum Competency Testing.
Quelle(1978), (28 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterBibliografie; Annotated Bibliographies; Basic Skills; Competency Based Education; Minimum Competency Testing
AbstractThe 52 citations listed were compiled to assist educators in the task of designing and implementing minimum competency testing programs. The documents cited were chosen to represent the best and most current literature on minimum competency testing. Entries are arranged alphabetically by author/corporate author, followed by title, imprint, date, pagination, source of availability, and annotation. To provide the reader with a system for categorizing the citations, articles dealing primarily with minimum competency measurement issues are coded "M", papers addressing legal issues are coded "L", other bibliographies on competency testing are coded "B", and the sizeable number of citations that do not fit neatly into one of these three categories is coded "G". The documents listed are obtainable through the ERIC system, from the original source, or from academic libraries. (Author/JPF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: