Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPopp, Helen M.; Lieberman, Marcus
InstitutionHarvard Univ., Cambridge, MA. Graduate School of Education.
TitelA Study of the Relationship of Student Achievement to Components of Reading Programs and Environmental Characteristics. Volume II: Test Analyses and Differential Gains by Grade Level. Final Report.
Quelle(1977), (59 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterContent Analysis; Elementary Education; Reading Research; Reading Tests; Test Interpretation; Test Validity
AbstractThis report analyzes seven standardized reading tests which were part of a data bank of information on 6,753 first-grade through sixth-grade students from 36 communities. The data bank was assembled to allow for secondary analyses of the relationships between achievement and specific characteristics of programs or schools. Differences between tests and between grade levels are analyzed both in terms of level of difficulty and type of tasks. Extensive appendixes present the characteristics of individual tests. (AA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: