Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmall, Ava; Herbert, Martin
InstitutionCEMREL, Inc., St. Louis, MO.
TitelEvaluation Report 3-C-1. Teacher Questionnaire Data, Year 3.
Quelle(1976), (62 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCurriculum; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Instruction; Instructional Materials; Mathematics Education; Program Evaluation; Surveys; Teacher Attitudes
AbstractThe Comprehensive School Mathematics Program (CSMP) is a program of CEMREL, Inc., one of the national educational laboratories, and is funded by the National Institute of Education. Its major purpose is the development of curriculum materials in mathematics for grades K-6. Beginning in September, 1973, CSMP began an extended pilot trial of its Elementary Program. In May, 1976, a questionnaire was sent to all second and third grade teachers (over 100) of CSMP. This report summarizes responses received from 46% of the sample. Included in the report is a description of the questionnaire, description of 1975-76 students, implementation of the program, perceptions of student achievement and attitudes, experience with CSMP and evaluation of the program, and a summary. Included in the appendices are responses to a number of open-ended questions on the questionnaire. (RH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: