Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMichigan State Dept. of Education, Lansing. Higher Education Management Services.
TitelTrends, Issues, and Policies for Graduate and Professional Education in Michigan.
Quelle(1977), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArticulation (Education); Educational Policy; External Degree Programs; Graduate Study; Higher Education; Institutional Cooperation; Professional Education; Program Development; Program Evaluation; State Action; State Agencies; Statewide Planning; Michigan
AbstractA report following up the Task Force on Graduate Education's 1974 recommendations and subsequent state action has three purposes: (1) to define graduate education and to identify those programs considered to be at the first-professional level; (2) to review current national and state trends; and (3) to report on recent cooperative efforts within the state, especially with respect to proposals for external graduate study. It also provides policies on graduate and professional education for consideration by state-level decision-makers in their evaluation of institutional proposals for new expansion of high-cost programs of instruction. (Editor/MSE)
AnmerkungenState of Michigan Department of Education, Lansing, Michigan 48909
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: