Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLong, Roger M.
Titel240 Students and 1 and 3/5 Teachers-A Junior High Developmental Reading Program.
Quelle(1976), (19 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDevelopmental Reading; Junior High Schools; Program Evaluation; Reading Improvement; Reading Instruction; Reading Level; Reading Programs; Secondary Education; Teaching Methods
AbstractThis paper outlines the seventh-grade developmental reading program at Finn Hill Junior High School in Kirkland, Washington. The program format is discussed, as well as the operation of the program, the directed reading and follow-up activities, library and free reading time, the reading laboratory, record keeping and grading, and advantages and disadvantages of the program. The results of the 1975-1976 program are considered, and graphs which indicate pretest and posttest reading levels are included. Among the attachments are a weekly schedule, a list of instructional content areas and activities, course evaluation results, a list of frequently used instructional materials, and a floor plan. (LL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: