Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMiller, Martin (Hrsg.)
InstitutionDes Moines Area Community Coll., Ankeny, IA.; Des Moines Public Schools, IA.
TitelThe PCRS (Parent-Child Reading System) Diagnostic Survey Booklet; The Des Moines Family Learning Project.
Quelle(1976), (37 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDiagnostic Tests; Education Service Centers; Elementary Education; Family Programs; Parent Participation; Parent Student Relationship; Reading Centers; Reading Improvement; Reading Instruction; Reading Programs; Reading Skills; Iowa (Des Moines)
AbstractThe Parent-Child Reading System, a way of organizing instructional materials for reading so that parents can become continuously involved in helping to improve their children's reading abilities, may be used in connection with learning center workshops, in schools, or in institutions maintaining contact with schools. This document contains diagnostic surveys for word recognition skills (kindergarten through grade three), vocabulary skills (grades three through six), and work/study skills (kindergarten through grade six). Also included are answer keys to the surveys and prescription charts for word recognition, vocabulary, work/study skills, and comprehension and reading. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: