Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTrismen, Donald A.; Waller, Michael I.
InstitutionRMC Research Corp., Arlington, VA.; Office of Education (DHEW), Washington, DC. Office of Planning, Budgeting, and Evaluation.; Educational Testing Service, Princeton, NJ.
TitelA Descriptive and Analytic Study of Compensatory Reading Programs, Volume I, Addendum II. Final Report.
Quelle(1976), (102 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCompensatory Education; Elementary Education; National Surveys; Program Evaluation; Reading; Reading Achievement; Reading Instruction; Remedial Programs; Remedial Reading; School Funds; Test Results
AbstractSince July 1971, the Educational Testing Service has planned and conducted a study of compensatory reading programs in United States public schools. This document, an addendum to the final report for phase two of the study, focuses on the reclassification (according to funding) of the 92 schools originally categorized as unclassifiable, reporting the reanalyses based on the reclassification data. An appendix contains a reexamination of program costs and enrollment by funding source, also based on the reclassification data. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: