Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmall, Lily Burn Titer
TitelA Comparison of an Extended Individualized Reading Instructional Program with the Regular Reading Instructional Program and Its Effects upon Reading Skills of Selected Black Junior High School Students Who Are Underachieving in Reading.
Quelle(1976), (180 Seiten)Verfügbarkeit 
Ed.D. Dissertation, University of the Pacific...
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterHochschulschrift; Black Students; Doctoral Dissertations; Grade 7; Individualized Reading; Motivation; Reading Achievement; Reading Research; Reading Skills; Remedial Programs; Remedial Reading; Secondary Education
AbstractThe effects of an extended, individualized reading program on vocabulary, comprehension, and total reading skills were investigated in a sample of 39 underachieving, black seventh-grade pupils. No significant differences were found between experimental groups and control groups on any of the measures of reading achievement, but the experimental, individualized program may have enhanced interest in reading. (Author/AA)
AnmerkungenUniversity Microfilms, P.O. Box 1764, Ann Arbor, Michigan 48106 (Order No. 76-22,325, MF $7.50, Xerography $15.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: