Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDavis, Jerry S.
InstitutionNew Jersey State Dept. of Higher Education, Trenton.
TitelA Report on Undergraduate Student Financial Aid Needs and Resources in New Jersey Colleges and Universities 1973-1974.
Quelle(1975), (34 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Students; Enrollment Influences; Enrollment Trends; Family Income; Financial Needs; Financial Support; Higher Education; Needs Assessment; Postsecondary Education; Resource Allocation; Self Supporting Students; Student Costs; Surveys; Tables (Data); Trend Analysis; New Jersey
AbstractReported on are the aggregated financial aid needs of full-time undergraduate students attending New Jersey's colleges and universities during the 1973-74 academic year. An aggregate need analysis methodology is employed, using assumptions that produce the most conservative estimates possible. Computation includes student's and parent's expected contribution to college expenses, comparison of this contribution to college costs, and reduction of the difference to account for available financial aid funds. Analyses include outcomes by income levels and institutional types. (Author/KE)
AnmerkungenState of New Jersey Commission on Financing Postsecondary Education, 20 Nassau Street, Suite 250, Princeton, New Jersey 08540
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: