Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDayton, Charles W.; und weitere
InstitutionMesa Public Schools, AZ.; American Institutes for Research in the Behavioral Sciences, Palo Alto, CA.
TitelSystematic Approach to Guidance; Assessing Desired Outcomes. A Competency-Based Staff Development Training Package.
Quelle, (142 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Career Guidance; Career Planning; Competency Based Education; Elementary Secondary Education; Guidance Programs; Guides; Needs Assessment; Program Development; Program Evaluation; Staff Development; Training Objectives
AbstractThis module is a competency-based staff development training package which focuses on the assessment of desired outcomes in career guidance. It is part of a long-range project designed to present a comprehensive approach to career guidance, counseling, placement and followup. As a staff training package, this module is directed toward developing planning competencies by involving staff participants in designing, conducting, and reporting on a desired outcomes assessment. The module goal is for the participant to produce a written statement, derived from empirical data, of desired career planning and development outcomes for youth in the target group of the program being planned. (SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: