Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMartin, Clessen J.
InstitutionTexas A and M Research Foundation, College Station.
TitelProject F. A. S. T.: Facilitating Academic Study Techniques for Handicapped Children. Volume 2. Final Report.
Quelle(1975), (322 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Secondary Education; Exceptional Child Research; Hearing Impairments; Memory; Postsecondary Education; Reading Comprehension; Reading Materials; Visual Impairments
AbstractVolume 2, the appendix to the final report of Project FAST, consists of prose selections used to study the effects of text reduction techniques on the comprehension and recall of written materials among visually handicapped and hearing impaired subjects. Each selection is presented in various versions such as 10 percent subjective deleted, 20 percent verb deleted, and 80 percent noun and pronoun deleted; and multiple choice tests are included. Also provided are the answer booklet for one experiment and instruction for another. (LS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: