Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBagley, Roy
InstitutionSchool Administrative District 51, Cumberland Center, ME.
TitelProject "Guidance In Vocations and Education (G. I. V. E.):" Exemplary Project: Final Report.
Quelle(1975), (118 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCareer Education; Educational Programs; Elementary Secondary Education; Field Trips; Individualized Instruction; Job Placement; Newsletters; Program Descriptions; Program Evaluation
AbstractThe final report describes the second operational year of Project G.I.V.E. (Guidance in Vocations and Education), an exemplary career education project based on individualized instruction for students in grades K-12 in a Maine school district. The 14-page body of the report presents problem areas, goals, procedures, results, and evaluation of the project. The remainder of the report consists of appendixes: the proposal for a workshop on communication, field trip guidelines, the YES program (a placement service), samples of the Career Gram (a career newsletter). New Educational Directions (NED) evaluation reports, a Vocational Exploration Group (VEG) report, and lists of guest speakers, field trips, and career exploration experiences. (JR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: