Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenRiley, Pamela M. (Mitarb.)
TitelThe Cloze Procedure--A Selected Annotated Bibliography.
Quelle(1973), (40 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliografie; Annotated Bibliographies; Cloze Procedure; Readability; Reading; Reading Ability; Reading Achievement; Reading Comprehension; Reading Instruction; Reading Research; Reading Skills; Reading Tests; Teaching Methods
AbstractThe material included in this annotated bibliography has been arranged in several categories: general references to cloze procedure; methodology and rationale of cloze; cloze as a measure of readability, including cloze as a criterion to establish readability levels and as a predictor of achievement; cloze as a teaching technique; cloze in English as a second language; cloze in languages other than English; and other studies. The section on cloze and English as a second language includes research that has been completed in Australia, the Pacific, and Asia, as well as in the United States. Also included in this bibliography are studies with handicapped subjects. (WR)
AnmerkungenJoanne McClarty, Papua New Guinea University of Technology, P. O. Box 793, New Guinea
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: