Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenWard, G. Robert (Mitarb.) ; Borgers, Sherry B. (Mitarb.)
InstitutionHouston Univ., TX. Coll. of Education.
TitelAwareness of Self. Affective 1.0.
Quelle, (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAffective Behavior; Affective Measures; Competency Based Teacher Education; Learning Activities; Learning Modules; Performance Criteria; Performance Specifications; Self Concept; Self Esteem; Self Evaluation; Self Expression; Teacher Behavior
AbstractThis exploratory module provides activities designed to enable the learner to develop an awareness of self. Activities suggest the formation of a group of 12-16 people and the presentation of a statement of self. The group is then subdivided, and participants share their statement after they have completed the following activities: personal inventories; who is the learner in relation to roles, responsibilities, qualities, beliefs, and feelings; where is the learner in relation to his/her life at present; and creation of a collage expressing thoughts, feelings, events, activities, relationships, and themes about the participant's past. (MJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: