Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionFerguson-Florissant School District, Ferguson, MO.
TitelPutting Together a Staff Development Program for Preschool Teachers.
Quelle(1972), (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGoal Orientation; Home Visits; Identification; Inservice Teacher Education; Objectives; Parent Participation; Preschool Education; Preschool Teachers; Program Descriptions; Program Evaluation; Psychological Needs; Staff Development
AbstractThis document describes the 3-year Parent-Child Early Education Program which was designed to train teachers to work with young children. Basically, the staff development project attempted to devise a plan by which the teachers changed their perception of themselves and their role as teachers mainly through inservice training. A four-step process of staff development was initiated: (1) Identifying Needs, (2) Establishing Goals, (3) Selecting Activities, and (4) Evaluating Results. The establishment and evolution of each step of the program are described. The results indicate that the various forms of inservice were effective. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: