Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionBureau of Naval Personnel, Washington, DC.
TitelModule Nine: Relationships of Current, Counter EMF, and Voltage in LR Circuits; Basic Electricity and Electronics Individualized Learning System.
[Report No.: NAVPERS-94558-9a
Quelle(1972), (134 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCourse Content; Electricity; Electronics; Individualized Instruction; Individualized Programs; Industrial Education; Military Training; Postsecondary Education; Programed Instruction; Programed Instructional Materials; Study Guides; Trade and Industrial Education; Units of Study
AbstractThe student will study the ways that inductance affects voltage and current in Direct Current (DC) and Alternating Current (AC) circuits and why and how inductors cause these actions. The module is divided into six lessons: rise and decay of current and voltage, LR (inductive-resistive) time constant, using the universal TC (time constant) chart, inductive-reactance, relationships in inductive circuits, and phase relationships. Each lesson consists of an overview, a list of study resources, lesson narratives, programed instructional materials, and lesson summaries. (Author/BP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: