Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNorth Sacramento School District, Sacramento, CA.
TitelEnd of Budget Period Reports, Title III, ESEA, 1972-1973.
Quelle(1973), (63 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAchievement; Elementary School Mathematics; Evaluation; Individualized Instruction; Mathematics Education; Objectives; Program Descriptions; Program Evaluation; Self Concept; Teacher Aides; Teacher Attitudes
AbstractThis is the report of a project which sought to determine if the text, MODERN MATH, would provide a basis for an effective individualized mathematics program in grades 1-6. A guide was prepared correlating supplementary materials with the text. Staff workshops were held and teacher aides assisted in the classroom. Results showed a gain in mean student achievement scores at all levels. Student self-concept scores did not increase significantly and there were no significant changes in teacher attitudes. (Author/LS)
AnmerkungenERIC/SMEAC, The Ohio State University, 400 Lincoln Tower, Columbus, Ohio 43210 (on loan)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: