Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionBrick Town Township Board of Education, NJ.
TitelExtended School Year Study: Brick Township Public Schools.
Quelle(1974), (128 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCost Effectiveness; Educational Assessment; Educational Finance; Extended School Year; Feasibility Studies; Needs; Needs Assessment; School Schedules; Space Utilization; Year Round Schools; New Jersey
AbstractThis publication reports the findings of a feasibility study of the extended school year, attempting to measure the degree of educational soundness and community acceptance of such a program. The study was undertaken in an attempt to find a solution to overcrowding in the Brick Township Public Schools. The document first describes the purpose and format of the study. The results of the efforts of each of the subcommittees are then presented. Topics examined by these subcommittees include research; concept and implementation; survey and publicity; and pupils, facilities, staff, and finance. The last chapter of the document reports the conclusion developed by the steering committee which indicates that an extended school year program is feasible. (Author/DN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: