Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWillford, Doris; Millbranth, Karan
InstitutionScottsdale Public Schools, Phoenix, AZ.
TitelLanguage Arts...Third and Fourth Grade Instructional Materials; Staff Utilization for Continuous Progress Education.
Quelle(1973), (187 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Curriculum Guides; Diagnostic Tests; Educational Testing; Elementary Education; Grade 3; Grade 4; Language Arts; Listening Comprehension Tests; Reading; Reading Instruction; Writing (Composition)
AbstractThis language arts guide for third and fourth grade students consists of pretests and posttests for language arts skills, a student record card that identifies all the skills that are included, and activities sheets to be used with the Science Research Associates reading kits. The pretests and posttests for grade three are in primary type. The skills for both grades are divided into the areas of written language, listening, and oral language. Some of the specific skills covered include abbreviations, adverbs, creative writing, poetry, proofreading, library, listening attentively, following directions, sequence of events, conducting meetings, choral speaking, and phrasing and voice inflection. (WR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: