Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSeydel, Ruth L.
InstitutionIdaho State Dept. of Education, Boise. Bureau of Educational Services.
TitelYour Media Program, K-12.
Quelle(1972), (39 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAnnotated Bibliographies; Budgets; Educational Equipment; Educational Facilities; Educational Media; Elementary Education; Glossaries; Guides; Individualized Instruction; Instructional Materials; Learning Resources Centers; Library Collections; Multimedia Instruction; Program Development; School Libraries; Secondary Education; Idaho
AbstractThis is a handbook designed to help Idaho schools bring about more effective learning for their students through the application of media: to help individualize instruction; to assist in emphasizing concepts and ideas; to stimulate inquiry and independent thinking, and to help each student develop his potential for ongoing study. It describes minimum requirements of successful media programs in terms of personnel, facilities, materials, equipment, and budget, and presents guidelines in three phases of planning so that schools may prepare short and long range goals for developing unified media programs in each school building. (Author/CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: