Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionStanford Univ., CA. School Mathematics Study Group.
TitelSchool Mathematics Study Group Newsletters [Inservice, Research and Evaluation Efforts]. Numbers 2-3-5-10-12-15-19-30-35-39.
Quelle(1972), (273 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliographies; Curriculum; Curriculum Development; Elementary School Mathematics; Evaluation; Inservice Teacher Education; Instruction; Mathematics Education; Newsletters; Research; Research Methodology; Secondary School Mathematics
AbstractThis document is one of three made up of newsletters from the School Mathematics Study Group's (SMSG) series of newsletters written between 1959 and 1972. This set contains newsletters 2, 3, 10, and 15, reporting the evaluations of student achievement, of experimental units, and of texts; newsletters 5, 12, 15, and 19, discussing teacher inservice activities; newsletters 30 and 35, which report the status of curriculum projects and the ELMA and NLSMA studies; and newsletter 39, which describes canonical instructional procedures and makes suggestions for research programs. Related documents are SE 017 485 and SE 017 487. (JP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: