Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBung, Klaus
InstitutionCouncil of Europe, Strasbourg (France). Committee for Out-of-School Education and Cultural Development.
TitelThe Input-Output Relation in Language Behavior.
Quelle(1973), (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Adult Education; Conferences; Course Content; Course Descriptions; Course Objectives; Language Instruction; Language Learning Levels; Language Skills; Listening Comprehension; Modern Languages; Performance Criteria; Reading Comprehension; Reading Skills; Second Language Learning; Speech Communication; Speech Skills; Translation; Typewriting; Writing Skills; Written Language
AbstractThis paper is part of a series presented at the symposium on a European units/credits system for modern language learning to adults. Included are a list of 58 modules or units of study, together with some indication of real-life situations in which the skills associated with the modules could be used. These modules have to be further divided so that a greater freedom of choice can be given to users with more particular needs and interests. As an aid to the establishment and justification of the modules of the units/credits system, a mathematical model is being developed. The modules presented in this report are a selection of those that can be derived from the model. Also included here are a model for the comprehension of unclear utterances, minimal skills of a foreign language copy-typist, a representation of conversation, and a general outlook for further work. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: