Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionStanford Univ., CA. School Mathematics Study Group.
TitelSecondary School Mathematics, Chapter 23, Quadratic Functions, Chapter 24, Statistics. Teacher's Commentary.
Quelle(1971), (87 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAlgebra; Curriculum; Instruction; Mathematics Education; Secondary School Mathematics; Statistics; Teaching Guides
AbstractThe teacher's guide to Unit 12 of this SMSG series covers the chapter on quadratic functions and the chapter on statistics. The overall purpose for each of the chapters is described, the prerequisite knowledge needed by students is specified, the mathematical development of each chapter is detailed, behavioral objectives are stated, and a time schedule is suggested. Background information for key concepts, answers for all exercises in each chapter, and suggested test items are provided. For other teacher's guides and student texts in this series, see SE 016 852 through SE 016 879. (DT)
AnmerkungenA. C. Vroman, Inc., 2085 East Foothill Blvd., Pasadena, Calif., 91109 ($1.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: