Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStratton, Julius A.
InstitutionGary City Public School System, IN.
TitelRevised Edition of Testing Manual for Middle and High Schools.
Quelle(1973), (65 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAchievement Tests; Guides; High Schools; Intelligence Tests; Middle Schools; Standardized Tests; Test Interpretation; Test Selection; Testing; Testing Programs
AbstractThe testing manual for middle and secondary schools of the School City of Gary is provided. The manual is divided into five parts: (1) rationale of the citywide testing program--selection and classification decisions, evaluation of treatments and verification of hypotheses, selection of tests, and general testing principles; (2) preparation for testing--Student Test Analysis, test bulletin, test analysis class list, test administration check list, preparing the subject for the test, scoring services available, the student test profiles; (3) interpretation of test results--derived scores, supplementary glossary, using stanines to relate achievement to capacity, test interpretation cautions; (4) the current testing program--the Lorge-Thorndike Intelligence Tests, Form 1, the Iowa Tests of Basic Skills, Form 5, the Tests of Academic Skills, Levels I and II, the Differential Aptitude Tests, Form L, annual twelfth grade survey, the special reading testing program, Indiana Needs Assessment Program; and (5) content analyses of the ITBS--reading comprehension, vocabulary, mathematics. References and related data--practice exercises, announcements for students, incomplete data form, test inventory form, a list of factors affecting the success of a measurement and evaluation program, and a grid for plotting pairs of stanines on a scattergram for a single class--are also provided. (KM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: