Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCongress of the U.S., Washington, DC. House Committee on Education and Labor.
TitelEstablishment of Asian Studies Institute. Hearing before the Select Subcommittee on Education of the Committee on Education and Labor. House of Representatives.
Quelle(1972), (166 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArea Studies; Asian Studies; Committees; Educational Legislation; Federal Government; Federal Legislation; Federal Programs; Foreign Culture; Government Role; International Education; Speeches
AbstractThe report of House committee hearing on legislation to amend and extend the International Education Act of 1966 presents testimony by various students, professors, administrators, and specialists directly concerned with Asian Studies. Prepared statements and supplemental materials are also presented. The legislation proposed would provide for the establishment of an Asian Studies Institute at the University of Hawaii. The purpose of the Institute is to establish a national and international resource for academic and scholarly education, Asian history, language and culture, and for research into problems of particular concern to Asians or of interest to non-Asians. (KSM)
AnmerkungenSuperintendent of Documents, U. S. Government Printing Office, Washington, D. C. 20402
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: