Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWheeler, Alan H.
TitelThe Vermont Teacher Corps: Educational Impact and Change.
Quelle(1972), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCompetency Based Teacher Education; Field Experience Programs; Individual Instruction; Inservice Teacher Education; Teacher Interns; Vermont
AbstractThe Vermont Teacher Corp is an experiment in field-centered, competency-based teacher education, utilizing performance criteria to measure progress of the individual student intern. Much of the intern's time is spent in school-community service; course work is done through consultation and independent study. Main objectives are a) to develop and test a model in graduate teacher education for the University of Vermont, b) to provide additional personnel and instructional approaches to schools, c) to provide individualized instruction, and d) to provide the University with the opportunity to test a variety of field-centered experiences. (JB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: